Oyuncaklarımız arkadaşlarımıza ulaştı

Oyuncak projemiz kapsamında topladığımız oyuncaklarımız Çorum Büyük Hırka Köyü İlköğretim Okuluna teslim edilmiştir. Bu kampanya kapsamında bize destek veren herkese teşekkür ederiz.

1. Veli seminerimizi yapıyoruz

Sevgili Velilerimiz,

Size gönderdiğimiz anketler sonucunda gelen cevaplar içinde en çok istenen konumuz "çocukla iletişim" olarak belirlenmiştir. 1. Veli seminerimize  katılımınızı bekliyoruz.
Sevgilerimizle,
Tarih: 14.12.2014
Saat : 13:00-14:30
* çocuklarımızı getirmiyoruz*

ÇOCUKLARDA BALE EĞİTİMİNİN ÖNEMİ

Bale; dans, müzik ve dekor sanatlarının birleştirilerek kullanıldığı bir tiyatro gösterisidir. Balenin kendine has figürleri ve adım atışları vardır.Uzun yıllar süren, disiplinli ve özverili bir eğitimin ardından öğrenilen bale, bir gösteri sanatı olarak çoğunlukla müzik eşliğinde,…

Türkçe

English
Duyurular

- Yerli Malları kullanın
- Tutum ve Yerli Malı Haftası'nı kutluyoruz
- 4-5 Yaş gruplarımızın yetenek sınıfları belirlenmiş ve çalışmalara başlanmıştır
- Sevgili Velilerimiz, 1. Veli seminerimiz 14 Aralık pazar saat 13:00 de yapılacaktır. Konumuz " çocukla iletişim". Hepinizi bekliyoruz
- 6 Aralık Cumartesi Günü Acıbadem Ankara Hastanesi tarafından personelimize İlkyardım konulu eğitim verildi. Teşekkür ediyoruz
- Çocuklara yönelik cinsel taciz ve sömürü ile mücadele ağı Türkiye temsilcisi Av. Şahin Antakyalıoğlu tarafından personelimize hizmetiçi eğitim verildi
- Aralık Ayı parti konumuz "şapkalar"
- 4 ARALIK MADENCİLER GÜNÜ
- 3 ARALIK DÜNYA ÖZÜRLÜLER GÜNÜ
- Öğretmenlerimiz ile Kahvaltıda buluştuk.
- 2009 grubu oyuncak projesi kapsamında Veli'lerimizi Cumartesi günü okulumuzda ağırlayacağız.
- HAZIRLIK SINIFI (2009) GRUBUMUZDA İŞARET DİLİ EĞİTİMLERİMİZ BAŞLIYOR
- Konumuz kapsamında Doktor kliniği ziyaret ediyoruz
- Oyuncak projemiz kapsamında başlattığımız sosyal sorumluluk çalışmamız sona erdi. Topladığımız oyuncaklarımızı Çorumdaki köy okulumuza gönderdik. Destek veren herkese çok teşekkürler
- 28 Kasım 2014 tarihinde "doktor" ziyareti yapacağız.
- 30 Kasım tarihinde Veli'lerimiz ile birlikte Başkent Üniversitesi'nde "çocuklarımız ile spor oyunları" etkinliğine katılıyoruz.
- Bugün okulumuza tiyatro geldi
- Tüm öğretmenlerimizin Öğretmenler Günü'nü kutluyoruz
- Dünya Çocuk Hakları Günü'nü kutluyoruz
- AÇEV VE OKULUMUZ İŞBİRLİĞİ İLE KADINLARA YÖNELİK ÜCRETSİZ SEMİNER DİZİMİZ BAŞLIYOR. MÜRACAATLAR İÇİN OKULUMUZA BAŞVURABİLİRSİNİZ
- KASIM AYI GENÇ BİLİMCİ DERSİMİZ 21 KASIM TARİHİNDE YAPILACAKTIR.
- 2011 GRUBU "FIRÇALAR" PROJESİ KAPSAMINDA BENZİNLİK GEZİSİNE GİDİYOR
- 25 Kasım 2014 tarihinde okulumuza tiyatro geliyor
- Genişleyen kadromuza katılmak ister misiniz?
- Dünya Çocuk Kitapları kapsamında Çankaya Üniversitesi Kütüphanesi'ni ziyaret ediyoruz